Dagens dag

Hej mina vänner!
Skoldagen idag blev betydligt tyngre. Har sovit dåligt de senaste nätterna och hade dessutom ett jobbigt möte under dagen, så den blev något kortare än planerat, och jag däckade som en val på torraland när jag kom hem. Hoppas vara mer utvilad till imorgon, då vi äntligen påbörjar vårterminen. Tyvärr har alla mina gruppmedlemmar rest hem då, så det blir nog inte mycket gjort för lilla Emma. Tråkigt överlag att så få i klassen är med på gruppträffen, men så kan det va, alla äro olika.
 
Har äntligen fått  igen pengarna jag saknat på mitt konto, så nu har Emma lite mer frihet framöver, skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hemmahosemmaomarcus

Hej allesamman, och välkomna in till oss! Här bjuder vi på bilder från vårt charmiga lilla hus, och får ta den av vår vardag tillsammans med våra älskade vovvar, eller snarare bäbisar; Leija & Fluffy. Stig på!

RSS 2.0