Project:

New home!
 
Vi har, sedan förra vintern ungefär, letat och letat och ansökt och tittat och budat och hela svängen vad gäller ny lägenhet. Och nu Ä.N.T.L.I.G.E.N. har vi hittat en pärla, och jag känner mig så otroligt glad för det! Vi flyttar bara några kvarter bort till 60 ljusa luftiga kvadratmeter, med stooora härliga fönster, balkong i söderläge, i ett lungt trevligt område.
 
Visst blir det lite längre till ica med efter att ha bott ovanpå en kiosk har vi blivit allt för lata, med andra ord tror jag vi tjänar en hacka på denna flytt;) Nej, men allvarligt talat har jag börjat kika på LGF-fordon, en liten grej att ta mig runt i när vintern är som kallast, vore väl någonting det?
 
Först ska vi bara ta oss igenom den period som nog alla ni med hyresrätter känner igen: de tre dubbla månadshyrorna! Det känns ju.. mindre kul,men jag tror vi löser detta på bästa sätt.
 
PEPP nu, 18 dagar till tillträde!
 
Nu är det bara en välda massa packning och utsortering kvar alltså, håll i hatten :)
 
Slutligen, TUSEN TACK till alla inblandade som hjälpt oss i detta, det tänds stjärnor för sådana som er <3.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hemmahosemmaomarcus

Hej allesamman, och välkomna in till oss! Här bjuder vi på bilder från vårt charmiga lilla hus, och får ta den av vår vardag tillsammans med våra älskade vovvar, eller snarare bäbisar; Leija & Fluffy. Stig på!

RSS 2.0