En början på något stort...

Hua, vad jag rensar och står i. Har bestämt mig i sten på att ingenting onödigt följer med i flytten. Det gäller även min fetich för ljuslyktor, krukor och annat krimskrams. Men värst är ändå kläderna. Under många år var jag många storlekar mindre och samlade på mig drivor med otroliga kläder. Har nu insett att den storleken inte är friskt för mig och därmed åker kläderna men det ska sägas att det gör ont i mig. Hoppas bara att någon annan lycklig (mager) själ får slita dem med hälsa...och kärlek. Farväl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hemmahosemmaomarcus

Hej allesamman, och välkomna in till oss! Här bjuder vi på bilder från vårt charmiga lilla hus, och får ta den av vår vardag tillsammans med våra älskade vovvar, eller snarare bäbisar; Leija & Fluffy. Stig på!

RSS 2.0