Hög tid

Hög tid att presentera en ny vän! Här är Madde som jag träffade lixom på chans, två katter i
skydd ifrån regnet någonstans:)
 
 

 
 
Känns så oändligt härligt att börja ha några varma vänner härnere-allt blir så mycket lättare då!
 
 
vaken oändligt tidigt en söndag,men det är för att vi bestämt ska ut på äventyr till latsen för min förlorade uppkörning och hämta ett utmärkt substitut, nämligen vespan jag visade i ett tidigare inlägg! Åtkommer när jag fått hem min pärla, kram sålänge!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hemmahosemmaomarcus

Hej allesamman, och välkomna in till oss! Här bjuder vi på bilder från vårt charmiga lilla hus, och får ta den av vår vardag tillsammans med våra älskade vovvar, eller snarare bäbisar; Leija & Fluffy. Stig på!

RSS 2.0